Brev:
Vil ikke tage flaske eller sut
8. maj 2008
Alder:
2 mdr.
Vil ikke tage flaske eller sut
Hej Helen.
Så har vi fået vores lille nye familiemedlem og har igen brug for din vejledning.
Vi trives alle godt med vores lillebror og tvillingerne er glade for ham :o)
Sådan som vores hverdag er, synes jeg det vil være rart, hvis han vil tage en sut og flaske, men han vil ikke have det! Kun den ægte være godtages.
Jeg har svært ved at producere mælk nok til ham om aftenen (sikkert fordi jeg ikke har mulighed for at hvile nok). Det resulterer i, at han helst vil spise hele aftenen for ikke at være utilfreds. Det er ved at være ret frustrerende at skulle amme hele aftenen, især, når han gylper en meget stor del (synes jeg) op igen.
Det skal så siges, at han sover godt om natten og spiser kun én gang (dog to de sidste par nætter). I løbet af dagen er der ikke nogen rytme i hans mad og søvn. Det svinger meget fra dag til dag. Kan vi gøre noget for at få lidt mere rytme i hverdagen?
Vi har prøvet at tilbyde ham både sut og flaske på forskellige måder, men uden held.
Kan det passe, at han bare ikke vil tage en flaske? Eller har du nogle fif? Jeg kan jo godt blive lidt nervøs for, om han kan blive ved at trives ved den mælk, jeg kan give ham (pga. strejke, er det længe siden han er blevet vejet)!
Kan der være en grund til, at han gylper så meget? Han gjorde det meget i starten, så var der en lille pause og nu er han begyndt igen!
Jeg ser frem til at høre dine tanker om vores situation:o).
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Mor til 3 dejlige unger.